Ett steg kundservice till

Är på väg till #SwedenTweetup och träffar @PernillaFyhr och @forsnillad på tåget. Eftersom vi inte har platser tillsammans vi oss i den tomma bistron.

Eftersom SJ fortfarande inte har så bra mat och dessutom ont om vegetariskt köper jag alltid mat ed mig. Mina vänner köper kaffe och frukost i bistron och jag tar.min medhavda mat.

Njuter av sällskapet av nyfunna vänner och kaffe när vi får en tillsägelse av personalen. Man får.inte.äta medhavd mat i bistron. Det förstår jag men…

Om vi hade suttit kvar i vagnen så hade vi både varit i vägen och stört våra medpassagerare.
Om bistron var full eller en halvfull så hade jag naturligtvis släppt fram Boströms gäster först.
Och om personalen hade varit trevligare och mer förstående så hade jag inte suttit här bitter nu.

Kommentera

