Underbara 2012

Januari, Februari, Mars

Riktig vinter i Skåne! Trots det drog jag och vänner till Trysil för skidkåkning. Det bar av till Schweiz för styrelsemöte och efter det passade några av oss på att uppleve lite schweiziska berg också. Underbart.

April, Maj, Juni

I maj fick jag äran att twittra från Sveriges officiella Twitterkonto @Sweden och jag anmälde mig som benmärgs- och stamcellsdonator hos Tobiasregistret. I juni åkte jag till Afrika. En dröm som gick i uppfyllelse, tio dagar på ledarskapsutbildning i Zimbabwe. 

Juli, Augusti, September

Sommaren fortsatte med Österlen, Ven och Almedalen. Sweden Social Web Camp börjar bli tradition. Hann också med en hel del besök vid havet, dressincykling, grillkvällar med mera. 

Oktober, November, December

I november höll vi ett årsmöte för nya riksorganisationen för Scouterna. Fantastisk känsla när känslor av vi-och-dem allt mer byts mot VI. Invald som styrelseledamot för Scouterna. I december skrev jag på avtal för en riktig, fast tjänst på Lunds kommuns kommunikationsavdelning. 

Kommentera

