Mina tankar kring #blogg100

Mitt syfte och mina tankar med #blogg100:

– Att komma igång att blogga. Jag bloggar väldigt sporadiskt, säg två-tre gånger per månad. Max. Det här sätter förhoppningsvis den pressen jag behöver för att komma igång på riktigt. Tumblr får duga tills vidare. Enkelt och lätt. 

– Att se om kreativiteten håller. Kommer jag ihåg att blogga och hur mycket är egentligen 100 blogginlägg? Svårt att greppa.

– Utmaningen. Jag gillar utmaningar. Det är helt enkelt svårt att tacka nej till utmaningen. 

Slutligen så är mitt mål inte egentligen 100 blogginlägg, det är okej om det blir 83. Mitt syfte är att komma igång att blogga. Det är något jag har tänkt att göra mer länge men inte riktigt tagit mig tid. Det handlar om att prioritera, som min pappa skulle säga. 

Kommentera

