bejaka barnasinnet #blogg100

På mitt jobb händer det att man får göra saker som inte riktigt ingår i “en vanlig dag”. Så en vanlig dag i december besökte jag Lunds kommuns nya badhus Högevallsbadet. Badet öppnar den 8 februari så de var mitt uppe i byggtagen när vi kom på besök. Spännande att se hur ett äventyrsbad tar form och det är ju inte varjde dag man får ha bygghjälm. Följ förberedelserna på deras Facebooksida till exempel. Jag tror jag ska dra med vännerna och åka vattenrutschkana 213 meter. Det är viktigt att bejaka sitt barnasinne!

image

Kommentera

