Friday I’m in love – #blogg100

När jag växte upp var fredagkvällar lite heliga. Det var då vi umgicks helt enkelt. Mina föräldrar har alltid arbetat mycket och jag är inte så dålig på det heller för den delen. Så fredagkvällar lagade vi något gott och kröp sedan upp i en TV-soffa tillsammans. 

Jag är alltid fascinerad av hur tomt kontoret är redan efter 16.00 på fredagar men det påminner mig åtminstone om att inte stanna för längre. Fredagkvällar nu ägnar jag också helst i en soffa med någon jag tycker om och något gott att äta. Såsom en liten ostbricka. 

Kruxet är bara att det inte finns någon ostbricka hemma, än. Hej ICA!

Kommentera

