Tips för kontinuerlig önskelista

Nu fyller jag snart år igen. Hörde mig själv säga ”jag närmar mig trettio” för någon dag sedan och jag förvånade mig själv. Nåja, det är två år kvar så jag hinner kanske vänja mig utan att få åldersnoja. Vi har ju trots allt köpt hus, det är väl ingen som säger att bröllop eller barn är ett måste? Inte hus heller för den delen. 

Mina mor- och farföräldrar vill gärna ha önskelistor i god tid och det är ju inte alltid det enklaste att komma på vad man önskar sig när man precis kommit på att man visst fyller år även detta året. Jag samlar därför en önskelista i Google Drive kontinuerligt under året. Så fort jag kommer på något så lägger jag till det i önskelistan. Jag har också en önskelista på Pinterest. Där samlar jag mindre och större önskningar, mer eller mindre genomtänkta

Just nu önskar jag mig en magnoliaplanta, nya handdukar och badrumsmatta och boken Lean In av Sheryl Sandberg. 

En reaktion till “Tips för kontinuerlig önskelista

Kommentera

